2016年12月21日星期三

打金師父-介乎藝術家同VIP中間既人物

熟客們都知道,我地 Kusion Jewellery 有高速訂製服務 Express Service, 講緊係快到第二日就有得取首飾個種...



咁勁的服務係點做到㗎?這當然是要靠本地富經驗有實力超好人勁合作的 打打打打金金金金師師師父(加回音唔該)去幫我們達成我哋咁優質的客戶服務。

而佢地,亦係我 Kate Po 多年來珠寶設計生涯中嘅亮點。


Supply chain management 之打金師父 - 介乎 藝術家 同 VIP 中間既神級人物

有幾神,先睇下以下對話:

Kate:師父,上次條鑽石鏈,你做咩仲未報價比我㗎(要以非常客氣嘅語氣去純粹詢問,不能帶有一絲 Pushy 嘅氣氛... )

師父:車~~(師父以好豪氣的語調回應),我都無時間做 (Kate: !!!), 又貴,報來做咩呀!(Kate: 即係生意爆廠,唔恨做唔憂做唔想做。Oh my god!  不如等我唔好做珠寶設計,轉行做打金算吧啦!)

Kate:吓?貴?會好貴架?(用啲好無知的少女 Tone 去講出嚟,女仔都係扮無知比較簡單啦吓!)

師:梗係貴 (好大聲嗌出嚟)!你估淨係你要食飯㗎(開始用責罵的語氣)

(車,又講呢d! 又想話我哋啲設計師翹埋手唔使做賺好多果啲咁啦!)

Kate:(無你咁好氣)噢.. 我食麵多呀師父!

哈哈哈(苦笑)。

就係咁,開心住被人推咗個 Job...

明嘛,呢個都係 Supply Chain Management 既其中一個部分...

叫得師父!至高無上呀!

如果大家都有「打金師傅」的趣事,歡迎留言分享給我們。

*註:圖中頸鏈為18K 金白金原色,似軍人勳章既顏色,多左客人直接做戒指,感覺係 classic elegance

沒有留言:

發佈留言