2017年5月4日星期四

長假後有感-- 創業給予生活的自由美好

有日舊朋友探我,第一句便說:你生意「好得」啦!成日見你同人 tea 咁開心!

創業所帶來給予生活的自由美好,真是令人欣羨。

哈哈!不過,人總是選擇性去記憶噃!





冇錯去 tea 係有,仲都幾多架!但做到發癲,完全無停手,想喊都喊唔出... 嘅時候,我都好鍾意同大家 share 格,點解又無人會記得嘅呢!

不過,雖然公司未能完全給我財務自由(just not yet, ok?),我亦感到很滿足。至少,在整個創業生涯中,時間上的自由,我是完全能享有的!

於是乎,朝早爸媽想飲茶,我可以去;朋友要睇報告,我可以陪;人地個女想去公園,我又可以join;甚至乎見到屋企個地要抹,我都會抹左先返工.... 所以長假對我來說,只是能約到朋友出去再癲多d癲耐d

能隨意隨地享受生命的美好,比一年有幾個長假,每年有幾十日annual仲吸引!

你睇下相片中小妹妹既快樂笑容,真係千金難求!

就算姐姐(定姨姨?)聽日返到公司做到扒低,再要生多幾隻手繼續做千手觀音,再受經濟影響再賺少d... 其實也是個條件交換罷了。

所以,有 Research 表示,看別人 Facebook 帶來太多羨慕,有可能引致抑鬰!

係真架!朋友們,不如你集中睇我既 blog, 至少比較平衡呀!

沒有留言:

發佈留言