2018年3月19日星期一

產品有人抄 代表我哋的產品成功

正常既設計師,都會介意自己嘔心瀝血的創作被別人抄襲,因此很多時都不會把設計擺上網!

但 Kusion 的設計師 Kate 有另一套的想法。

從她對新產品 Aeon Capsule 在珠寶展的發佈的手法和處理:把電視置於 Booth 外,把靈感來源,制作過程都一一披露,你便會明白,經過了9年的歷練,她已練就金剛不壞之身!



完全不介意別人知道自己新產品的底蘊。

究竟,設計師 Kate 既 Logic 係咩?我地可以由幾個層面去了解:



美感層面:首飾形態比例


首飾,有人形容為戴在身上的藝術品;

做得藝術品,無論形態,線條,比例,造工... 都一絲不苟!

抄得人咁懶既朋友,「做d唔做d」就一定架啦,而且對產品的 Handling 都唔會認真!

正所謂「差之毫釐,繆之千里」!

就好似某名牌手袋發言人既講法:買得A貨嘅,都唔會係我地既客,多謝佢地幫手宣傳。

法律層面:外觀保護


雖然世界太透明,大家個腦電波又好接近!

對於設計既 Originality,始終需要以法律方式做少少紀錄。

你以為我地唸住「告人」?

少年你太年輕了!

呢度講呢度散啦!對我地來講,抄既人只有兩類:
1. 賠得起錢既;
2. 賠唔起錢既。

第一類公司,佢有錢賠,更有錢請法律顧問,你告佢?不如返去畫多個款出黎賣;

第二類,都賠唔起錢,你告?律師信都浪費埋!不如去問佢要唔設計服務啦!

咁,登記來做咩?咳咳,呢個唔係度講喇!有機會見面就講你知!

心理層面:代表成功


話說十幾廿年前(嘻!又爆料!)設計師重做緊 Lifestyle product 設計, Merchandising team 呀頭就同講過,「點樣知道自己既設計叫好叫座?」

初出茅廬既我,當然唔知!

「就係市場上出現翻版!一定賣得先有人抄架嘛!」

果然一言驚醒洛克人!

呢段對話,令「比人抄」變成個期待!

最好係抄到有唔同version!然後大家坐低,傾下邊個抄得似,邊個抄得黎有心.... 嘻嘻,唸下都 Happy

Aeon Capsule

===

我 High-res 都可以給你!

那為什麼,當看到有人在珠寶展時,舉機想偷拍產品時依然會制止?

嘩大佬!本身珠寶展都禁止影相!你係咪做壞哂!

況且,個度點會影到件產品靚呀!

遲d Promotion 開始,直情 High-res 嘅相都 Download 到啦!我地重鼓勵大家share架!

所以大家,我地 Promotion 開始左喇!請盡情... 關注同落單啦!

沒有留言:

發佈留言