2017年7月14日星期五

又講買GIA鑽石的Tips

GIA鑽石,呢家嘢已經賣左好耐,Tips 亦講左好多次... 😪

但個市場空前地轉變得快,客人既習慣亦轉得快到「唔係人咁品」。

所以,要寫返少少 Update 嘅 Tips, 令大家嘅生活都容易過少少...





先講質素 - 鑽石 同 數碼產品 是兩個完全不同的概念

鑽石好多時候,係男人買來送比未來老婆 (老婆呢,就...),而一去到話買新產品,男人都會啟動佢非常擅長嘅「高登mode」,當鑽石係好似相機或電子玩具咁研究研究研究...

我想講,相機電玩,只要係同一模型同一型號,最多分水貨行貨 - 而「貨」,係完全一樣的;

但係鑽石呢,因為鑽石係天然嘅關係,所以粒粒都係唔同嘅。

為咗得到女仔「好勁呀」的讚美,高登男神通常都會在網上學「睇 Cert」。我明白「識睇Cert」可以得到好多女仔的另眼相看,Ah-ha,甚至讚嘆,咁其實除咗 Cert 上面的資料,除咗4個C,都仲有好多 Cert 以外,無提及既資料嘅。

冇問題丫,佢會話咁學埋用放大鏡又如何?

嗱嗱嗱,兄弟,我哋作為「鑽石批發」,都唔係流嘅。學用放大鏡?你想要練到幾時,想睇到幾細緻先?學得來,都蚊訓啦。

所以話,算啦,兄弟!

唔好以為睇哂 Forum 就會變專家啦!你成個高登 (有人話比我知而家仲有「連登」、「膠登」)倒背如流,都唔會變專家。反而過份依賴高登料,係好易中伏呀!

有啲野,都係交番畀可信有良心既商家同你揀好啲。

再講價位 - 一分錢一分貨的顯淺道理

依家間間珠寶店都會成個貨 List擺上網 (最先咁做嘅,應該係綠色個間珠寶店吧)。

透明度如此高,顧客梗鍾意。個個「新客」都變「格價專家」,咩色咩淨度間間查,逐間問價...

就咁既,我地做老 Sell嘅,報價擺明就係份內事。不過,不時有人拎住人地張 Cert比我,叫我搵返一模一樣嘅石,最重點係,又要「跟返人地個價」喎 ...

「你咁滿意,點解唔直接買人地呢粒?」

我人蠢,真係唸唔明聽到忟,就試過咁樣「懶有禮」咁霸氣問返個客(心裡面當然明白咩事啦)。

點知個客人竟然仲霸氣過我,佢話:「Kate,咁你啲石,係閃啲透啲特別靚丫嘛,我梗係想買你啲啦!」

犀利,冇錯,天生慧眼!你其實原来已一早知高低!

咁點解你又覺得,我揀粒同 Cert 所述一樣規格的石,又會「特別靚」,而且係同「成本」無關嘅呢?咁即係 Cert 係唔會講得晒每粒石的高低,而你,想用「人地個價」,賣粒唔知點解「閃啲透啲特別靚」嘅石。

咁點解你唔唸下,我地雖然係樓上舖,但都係尖沙咀靚地段,交通方便到你呀!你都坐得舒服啫!

點解你唔容許我喺入靚貨,用心做事既同時,公平地反映反少少係價錢上呢?點解要咁折磨我呢?

最後講信任 - 我唔係你肚裡面條蟲

招呼客人,簡單咁講一句,我地只想好好生活,唔想日日過中秋咁猜燈謎...

一個字 - Budget

唔駛怕醜架。

有太多客人,成日都唔肯比個 Budget 我地,仲話果幾隻色果幾個淨度都 ok 云云....

通常我見到呢啲講法,就已經想送客!

點解想送客?

求其是旦輸入呢個色度淨度要求,喺我地 Database,閒閒地會有好幾百粒。

咁你直接搵得我 Kate,一定係想搵到特別靚既,而我當然有心水啦!

但我唔係你肚條蟲呀!

報靚左貴左你又嬲,以為我推你買貴野;

比抵玩既你,你又覺得我唔明白你係一個好有要求既貴賓,比呢啲垃圾級別嘅鑽石貶低左你身份...

咁玩法,真係慘過追公主呀!

買鑽石 交代返個 Budget 先

我介紹個好方法比你啦:你直接比個 Budget 我,放心交件事比我,我不特止可以搵到 Budget 內最好嘅 combination,重會撈埋資料都未出街既靚鑽石比你,一字排開比你任睇任揀!

信唔信?嗱,你係唔信又係無下句囉!

概念好簡單啦!就算你去周乜乜買,去搵哂全港既樓上舖...  到最後,你都係聽個sales 意見,睇佢肯唔肯幫你搵特別靚野,想用手上既budget買到最好既鑽石啫,係咪?

咁不如簡單啲,老實交代想搵咩價位的,大家慳返啖氣,慳返啲腳骨力啦...

===

大家如果有啲咩有關買 GIA鑽石的 Tips想我講的,歡迎留言給我。

沒有留言:

發佈留言