2017年7月26日星期三

珠寶工作令女人染上一舖癮

珠寶工作係一門好容易令女人染上一舖癮嘅行業。

當一個女人喺珠寶行返工,佢地每日嘅工作,都會接觸好多唔同既靚野。

上唔上癮,睇你做化啦!




好彩既,做 GIA鑑定果種,啲貨價位咁高,唔會日日買。但都會順便 mon 住啲筍嘢,說下未來老公.... 💗

業障重嘅,好似我地咁,做訂製珠寶嘅珠寶設計師,客人要咩,我地就攞咩... 又鑽石又珍珠又寶石咁,呢啲貨嘅價錢,亦都係豐儉由人.... 其實咁先會特別危險。💎

好似今日咁,有一批新嘅南洋珍珠到咗公司 (見圖),Check左 Quality之後,同事就會以 0.1mm 嘅差別去將佢哋分成幾批,再由粉紅色到銀色咁排好,方便想要「對裝」嘅客人去揀顏色做貨。

每次女同事去做呢個「排珍珠」嘅動作都非常危險,因為排珍珠,需要我哋去好小心咁細看,而細看之下,每粒天然珍珠確實有唔同性格!

一個唔小心,你會聽到嘩嘩聲此起彼落,班女人好似去左行街 Shopping咁,轉頭仲係度互 Sell,你睇下呢粒幾靚...

一旦同啲珠寶首飾寶石珍珠建立咗感情,大鑊,就會好容易自己買咗佢而唔肯賣比客人...

要戒左舖癮,唯有念念有詞,不停自言自語:「賣仔莫摸頭... 你要找卡數... 」

你明嘛,其他女人要避免 Shopping,可以少啲睇電視,連雜誌都掉埋佢。但係喺珠寶公司返工可憐既我哋,除左每日要掂住啲珠寶靚貨,收工後連 Window Shopping 其實都係我哋嘅工作範圍。一個唔覺意,就會變成真正嘅「血併」。唉,只能希望 Sale Season 快d過..

所以,定力唔夠嘅朋友,千祈唔好入行!除非你想訓練自己啦,不過小心學費真係好貴... 💀

沒有留言:

發佈留言