2017年8月24日星期四

珠寶都玩到眾籌

珠寶都玩到眾籌!除左講信任,重講膽量!

客人本來只係來pick up 訂咗既鑽石,由於太熟了,設計師覺得自己對客人既 Taste好了解。





設計師(長期衰人mode) : 你對鑽石卡數重咗少少,俾多幾百蚊我。
客人:得啦,你話靚就得... 我仲想睇你前排 Facebook Post 咗嗰啲黑珍珠。
設:你膚色都唔啱黑珠... 你睇下好喇。
客:我鍾意(黑珍珠)呀,幫我揀粒啦!你同我唸款...

設計師即時心裡碎碎念:你都唔知係咪戴嘅,一陣又話想鑲哂鑽石做傳統款收藏,又攞錢來哂又浪費粒珍珠,首飾係要戴架!講極都係咁...

突然「叮」一聲~

設計師就同客人講:我剛做左個款俾自己戴,都好癲下。唔係話豪華舒適個類㗎,喺街就少見既... 剛出電腦圖,你望下啦!

(電腦圖,就是文章開首的那張。)

講既時候,設計師心唸,得電腦圖睇呢啲咁另類既款... 算啦!落單都係自己 Size (您明嘛,即係預賣唔出呀,哈哈!)

然後瞄一瞄客人,重研究緊個圖噃,於是順口加句:你都鍾意嘅話依家同你落埋單,我地一齊戴呢個張量版... (咁都算賣點?簡直講完都唔好意思)

估唔到客人話:好呀,呢個款得意!

我當時有無講其他野,我已經忘記左,但我都加左句:就呢,呢個銀來架,我收你幾百蚊啦!

(客人應該明白我,準確既意思係,就算你太唔鍾意,都係嘥幾百,唔使太後悔... )

而客人望住我個眼神... 有驚有喜... 我唔識形容,希望你見到戒指真係有驚喜。

Anyways, 呢件係 Kusion 第一件眾籌產品!若果客人收到戒指時有笑料,設計師會即刻報告大家知!

===

眾籌

群眾募資又稱群眾集資、公眾集資或群募;中國地區多簡稱其眾籌、群眾籌資。具體是指透過互聯網展示、宣傳計劃內容、原生設計與創意作品,並與大眾解釋通過募集資金讓此作品量產或實現的計劃。有意支持、參與及購買的群眾,可藉由「贊助」的方式,讓此計劃、設計或夢想實現。在一定的時限內,完成事先設定募資的金額目標後即為募資成功,可以開始進行計劃。

沒有留言:

發佈留言